• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Chase Bliss Generation Loss & MOOD MKII

Prijs
399 Euro
Conditie
Nieuw

cmdz

Ouwe rot
Lid sinds
22 februari 2016
Berichten
529
Chase Bliss Generation Loss MKII
VHS Duplicator / Saturation pedaal
Met alle toebehoren, nog volop garantie (heb hem persoonlijk opgehaald bij de chase bliss office in Amsterdam). Hij is paar keer uit de doos geweest en aangezet, maar nooit met voeten gebruikt en niet buitenshuis (ook geen velcro). Als nieuw dus.

Is een prachtig ding, maar ik heb er inmiddels twee (zo vet is ie), dus eentje mag weg. Nieuw 469 euro, ik verkoop m voor 399, dus doe er je voordeel mee!
PM me bij interesse. Op te halen in Amsterdam Oud zuid, verzenden ook mogelijk in overleg.

(PS: heb ook de MOOD MK2, ook nieuw, incl doos/extra's, voor dezelfde prijs!)
 

Attachments

  • IMG_1212.JPG
    IMG_1212.JPG
    164,9 KB · Bekeken: 90
  • IMG_1213.JPG
    IMG_1213.JPG
    169,2 KB · Bekeken: 78
Back
Top