Klevgrand Tomofon

vink

atropos-krans-os
Lid sinds
7 juni 2013
Berichten
4.471
Locatie
de meest diepteloze stad van dit kale land
ik dacht, het is nu wel tijd voor een apart draadje voor deze synth, die net een update naar versie 1.2 heeft gehad, waar onder andere MPE aan toegevoegd is, body resonance effect, meerdere filter typen.


op dit moment met 40% korting, iets van $77..

ook verkrijgbaar via audiodeluxe en pluginboutique (wellicht ook anderen), waar je nog misschien wat cash kunt verrekenen of de freebie van de maand erbij krijgt (audiodeluxe; 1 van de IKM tape machines - pluginboutique; Softube Dirty Tape).

een bizondere, unieke synth. ik moet 'm nog leren...

deze vid, vind ik wel de meest duidelikke;



(die is wel 3 maanden oud, dus zonder de nieuwe mogelikheden, maar het vooral hoe de "audio model" werkt... dat is het ding van Tomofon).

een demo is aanwezig, volledig funktioneel, zeggen ze, met wat ruis of stilte soms.... dat dan wel..
 
Ook op de kop getikt, ziet er interessant uit. Kreeg er bij Plugin Boutique een aardige delay van Baby Audio bij (Comeback Kid)
 
Zit eigenlijk te wachten op de release van Sonic Charge Synplant 2 om samples in synthesizer patches om te zetten, maar ga deze ook even bekijken. Bedankt voor de tip.
 
Ik heb er nog geen eigen geluiden mee gemaakt, maar een rondje door de presets belooft alvast veel goeds.
 
Ik heb er nog geen eigen geluiden mee gemaakt, maar een rondje door de presets belooft alvast veel goeds.

ik ben nu met de audio models, met eigen samples aan het eksperimenteren. je moet ze wel wat beter voorbereiden, dan ik nu doe. al is b.v. een field recording die ik heb, aardig gelukt.

dat is in wezen 1 langgerekte noot, natuurlik kun je alles proberen, en het kan werken.

maar ga ook proberen, b.v. met die field recording, er aparte noten van te maken, en 1 file dumpen, en kijken wat dan het resultaat is.
 
Back
Top