N00b

writetomaarten

Nieuwkomer
Lid sinds
2 juni 2023
Berichten
1
Locatie
Loosdrecht
Hallo,

Ik ben weer zo'n nieuweling. :0

Probeer al anderhalf jaar een muzikale hobby te ontwikkelen, maar loop tegen veel (vooral mijn eigen) beperkingen aan. Koop dan even gauw wat bij Bax shop en dat blijkt dan weer totaal niet te zijn wat ik nodig heb of bij mijn (beginner-)niveau past. Kreeg dit forum aangeraden van een collega van mijn vrouw.

Mijn verwachtingen zijn niet erg hoog. Zou leuk zijn om wat nieuws te leren en misschien wat van de (verkeerd gekochte) gear te slijten. :)

gr, Maarten
 
Hoi Maarten, Welkom op het forum!

Wat heb je zoal gekocht dan waar je niet mee uit de voeten kunt en waar zoek je precies naar? Misschien kunnen we tips geven.:okdan:
 
Welkom Maarten, hier is elke dag nieuws te vinden over synths en kopen/verkopen gaat ook vaak heel goed, je zit hier wel goed dus :okdan:
 
Hallo,

Ik ben weer zo'n nieuweling. :0

Probeer al anderhalf jaar een muzikale hobby te ontwikkelen, maar loop tegen veel (vooral mijn eigen) beperkingen aan. Koop dan even gauw wat bij Bax shop en dat blijkt dan weer totaal niet te zijn wat ik nodig heb of bij mijn (beginner-)niveau past. Kreeg dit forum aangeraden van een collega van mijn vrouw.

Mijn verwachtingen zijn niet erg hoog. Zou leuk zijn om wat nieuws te leren en misschien wat van de (verkeerd gekochte) gear te slijten. :)

gr, Maarten
welkom!

We zijn ongeveer even lang bezig met deze hobby. ik ben ook ongeveer anderhalf jaar bezig.
Ik heb hier op dit forum een hoop opgestoken in elk geval. en ook ik heb de muziek winkels teveel geld toegesmeten!
naar dat word hier niet minder hoor... er bestaat teveel mooi spul ;)
maar misschien helpt dit forum inderdaad wel om gerichter te kopen met meer tevredenheid als resultaat.

Verder ook gewoon lekker om een plek te hebben waar je kunt lullen over je hobby...
(mijn vrouw is iedereen hier in elk geval heel dankbaar... anders had zij al dat gezwets van mij moeten aanhoren :dubbel: )
 
Welkom,
Je kan hier veel informatie en ook indien gewenst aankoop advies/vragen en vinden. Spring er gewoon in.
Zelf ben ik nog niet zo lang bezig en heb bij aankopen al heel wat bruikbaar advies en informatie gekregen en gevonden.
Ik heb ook wat gebruikte spullen via dit voren gekocht.
Ben benieuwd naar wat voor een synths en synth muziek je voorkeur uit gaat.
 
Ik weet niet wat je hebt gekocht, maar ik zou je aanraden om je instrumenten /hardware gewoon te houden, want wellicht herontdek je ze later weer met nieuw opgedane kennis, en ga je nieuwe mogelijkheden/toepassingen zien.

In het begin kan de wereld van muziek intimiderend zijn, en later eigenlijk soms ook nog wel, maar hoe meer je er bekend mee raakt, hoe leuker het wordt.

Maar welkom :)
 
Back
Top