Korg EK 50L Dance Underground Party Time

Je bent echt wel super productief bezig met de keyboards :okdan:. De nummers van de laatste maanden laten altijd horen dat je je met plezier achter de toetsen zet met steeds aardige resultaten, zo ook deze weer. Goed bezig, Jimmy!

:doei:
Danny
 
Mooie bass, originele conga.. mag er gerust zijn, dit plaatje.
Je hebt gelijk over pexels, ik denk dat ik inderdaad de videos best delete.
Ik heb namelijk alreeds een stuk of 7-8 tracks klaar staan om te delen, met video, ik ben dus goed bezig geweest de verleden weken.
Nu merk ik op dat als ik een paar videos wil downloaden van pexels ik na een tijd dat niet meer kan. Elke video staat opeens prive of er komt een error dat die niet beschikbaar is.
Video's maken word zo een hel want eenmaal dat begint is het gedaan voor een tijdje, ik wilde nu vandaag verder doen, maar kan nog altijd niets downloaden.

Ik denk dus dat ik inderdaad de video's ga verwijderen. Het is spijtig want ik heb de creators wel een kleine donatie ervoor gegeven. Niet veel maar ik vond toch dat dat een beetje hoorde.
Dat raad ik u dus niet aan om te doen want na een tijd zorgen ze er toch voor dat ge niets meer kunt downloaden. Of ge nu iets geeft of niet.
 
Back
Top