2 Man Riot en Anenome - Brumaire

BasZiePee

Stamgast
Lid sinds
17 oktober 2004
Berichten
128
Locatie
Den Haag


Studiolics timmert behalve de Seizoensreleases ( Springrelease, Winterrelease, and more coming!) ook aan de weg met het uitbrengen van muziek van individuele artiesten.
Met trots brengen wij de nieuwe samenwerking met 2 Man Riot en Anenome.

- Brumaire -

2 Man Riot is gepokt en gemazeld synthforumlid en maakt sferische en stevige progressive trance. op Synthforum bekend als NorthernLight-X en heeft te kennen gegeven met ons te willen samenwerken.

producer Anenome heeft voor deze release te kennen gegeven niet perse in de spotlights te willen treden. waarvoor respect.

Zie je een samenwerking met Studiolics wel zitten en zou je het tof vinden als wij jou muziek gaan releasen en promoten, horen we graag van je.
Wij wonen in Den Haag en drinken graag een bak koffie of een biertje tijdens een babbel ove rwat we voor elkaar kunnen betekenen.

enne...

14 April 2023
2ManRiot en Anenome
Brumaire
 
Yes, tof dat we dit samen kunnen doen!

Anenome is een alias van Synthforum lid @Ondineke en hij is verantwoordelijk voor de psychedelische melodielijntjes in de track. :okdan:

Vorige week zijn de promo's uitgestuurd en daar is best al wat enthousiaste feedback op gekomen. :dj:

Je kunt de track op Spotify presaven.
 
Complimenten @NorthernLightX voor wat je van mijn gepruts in de marge hebt gemaakt! En voor de tijd en energie die je er in stopt om zo'n release voor elkaar te krijgen. (Aangezien ik dit jaar door werk en studie weinig tijd heb voor deze hobby kan ik helaas mijn deel van de promotieverantwoordelijkheid niet dragen.) @BasZiePee bedankt voor de release.
 
En hij is uit op alle grote streamingdiensten!


Doe ons een plezier en klik 'm even aan op je favoriete streaming service :luv:. En mocht je mijn muziek leuk vinden, dan zijn er nog de volgende opties:
- Like mijn tracks via de streaming dienst(en) en of volg me daar
- Schrijf je in voor de nieuwsbrief op mijn website
- Volg me op Instagram
 
Deze is van @Ondineke en mij. Iridescence was inderdaad van @bombario en mij.

Dus als je nog een leuk idee hebt voor een track, pitch 'm vooral! :engel: Wie weet ben jij dan de volgende met wie 2 Man Riot een track released :dj:
 
Ik wilde wel graag op beatport maar helaas was dat via dit label nu niet mogelijk.
 
Ja de track staat op alles behalve beatport voor zover ik weet. Zie hier: Brumaire by 2 Man Riot & Anenome

o.a. Youtube (kun je downloaden volgens mij), Apple (iTunes) en Amazon.
 
Het blijkt dat een release via Black Hole toch meer mensen bereikt... 🤔
 
Ik wilde wel graag op beatport maar helaas was dat via dit label nu niet mogelijk.

Ik ben van "dit label". Op voorhand mijn excuses als een release bij ons niet gebracht heeft wat je ervan had verwacht.

Wij zijn een beginnend label dat alles uit eigen zak betaald, willen dingen anders doen, moeten nog een hoop leren en kunnen ons nog niet meten met (het bereik van) Black Hole. Dat pretenderen we ook niet, maar als dat voor jou van tevoren niet duidelijk was dan is dat spijtig.

Wel een verzoek van mij om bij de feiten te blijven: releasen bij beatport is helemaal geen probleem.

Ik kan geen release van 2 Man Riot bij Black Hole vinden? De track die je bij Elpida Music hebt uitgebracht (Iridescence) had afgelopen maand 22 streams bij Spotify. Brumaire had er 38; ik laat een beoordelen van verschil in kwaliteit tussen beide tracks graag aan de luisteraars.
 
Ik ben van "dit label". Op voorhand mijn excuses als een release bij ons niet gebracht heeft wat je ervan had verwacht.

Wij zijn een beginnend label dat alles uit eigen zak betaald, willen dingen anders doen, moeten nog een hoop leren en kunnen ons nog niet meten met (het bereik van) Black Hole. Dat pretenderen we ook niet, maar als dat voor jou van tevoren niet duidelijk was dan is dat spijtig.

Wel een verzoek van mij om bij de feiten te blijven: releasen bij beatport is helemaal geen probleem.

Ik kan geen release van 2 Man Riot bij Black Hole vinden? De track die je bij Elpida Music hebt uitgebracht (Iridescence) had afgelopen maand 22 streams bij Spotify. Brumaire had er 38; ik laat een beoordelen van verschil in kwaliteit tussen beide tracks graag aan de luisteraars.
Hoi! Geen excuses nodig, ik had geen verwachtingen. Ook het bereik had ik zeker niet zo groot verwacht als bij Elpida / Black Hole.

Ik ben me niet bewust dat ik hier iets heb opgeschreven wat geen feit is. Maar daarover kunnen we in gesprek gaan. Ik stuur je een PB.

Elpida Music is een "imprint" van Black Hole Recordings, en Iridescense is een track van najaar 2021. Als we eerlijk willen vergelijken zou je het aantal streams in de eerste maand moeten nemen. Maar daar gaat het nu niet om lijkt me, want beide releases zijn niet met elkaar te vergelijken.
 
Ja, die is (tijdelijk) niet beschikbaar omdat het label van distributeur aan het wisselen is. Er zijn plannen voor een re-release. Zodra dat geregeld is zal ik hier ook een update doen.
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top