Pump up the Jubelpost!

Takegawa

Ouwe rot
Lid sinds
14 februari 2015
Berichten
998
Even even jubelpost hoor; ik rij gisteren helemaal naar godverlaten Oost Vlaanderen om een TC Electronic M5000 op te halen. Halverwege nog getwijfeld, toch wel pokke ver enzo...

Kom ik daar aan, blijkt de verkoper een jeugdheld van me, iemand die me in m'n jeugd (eind 80, begin 90) heeft aangezet tot het maken van 'house'!

- Jo Bogaert! -

Mijn week kan niet meer stuk :) Ook omdat ik nu eindelijk echt weet welke gear allemaal wel en niet gebruikt is destijds. Hij schildert tegenwoordig :)
 
De diversiteit waar je terechtkomt als je een synth koopt is leuk. Van een net-geen-kraakpand tot een profi studio, van iemand die geen andere instrumenten heeft tot "ik heb ook een paar Moog modulars"...
 
De diversiteit waar je terechtkomt als je een synth koopt is leuk. Van een net-geen-kraakpand tot een profi studio, van iemand die geen andere instrumenten heeft tot "ik heb ook een paar Moog modulars"...
Ik heb ook al diverse keren mooie spullen mogen verkopen aan interessante kopers, helaas via de post (Bloc Party, Tame Impala, Skunk Anansie, RAK studios... en een wereldberoemd-in-Azie zangert van een k-pop band, waar ik uiteraard de naam van ben vergeten).

Leuk detail aan de M5000; ik zie Jo Bogaert altijd met sigaretten en sigaren in de weer in interviews... ik heb net een cm nicotine van deze bak losgeweekt. Bijna zonde, toch een beetje of je de Emotionele DNA-meerwaarde er daarmee gelijk weer ontdoet...
 
Back
Top