• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Prijs
2800 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

NeonNoises

Stamgast
Lid sinds
7 april 2014
Berichten
338
Na een testritje van een krappe maand, mag mijn gloednieuwe Prophet X weer gaan. Als niet-toetsenist haal ik toch meer voldoening uit sound design en sequencen, dan uit spelen, dus dan gaat de focus weer daarop.

Alles is nieuw (géén B-stock) en compleet, folie nog op de schermpjes. Facuur, doos, kabel en handleiding aanwezig.

Ik heb geïnstalleerd: 8DIO Last Prophet (€ 95,00) en Goldbaby BlueWave (te gek, PPG Wave samples, € 45,00). Verder nog de gratis te downloaden packs Replicant (Deckard's Dream) en Moog One.

Doordat ik regelmatig het land doorkruis voor mijn werk, kan ik hem misschien wel afgeven bij echt interesse.

Verzenden kan ook, doos in doos, maar de koper kiest de verzendmethode en aanvaart eventueel risico.

Ik heb eventueel belangstelling voor (in)ruil, maar ben er nog niet helemaal uit. Opties zijn op dit moment:

Erica Synths Techno System
Soma Pulsar-23
… andere ideeën? Kernwoord: compact, groovebox (geen Elektron)
 
Back
Top