lowieken - The Meta song

lowieken

Stamgast
Lid sinds
21 januari 2004
Berichten
279
Locatie
Leuven
Dag vrienden en liefhebbers van het betere orgel. Bij dezen mijn muzikale worp voor 2022.
Geworpen met een boogje uit de slaapkamerstudio, en zo heb ik het ook proberen te doen klinken (vooral de buren niet wakker maken om middernacht, weetjewel).
Ik heb ook geprobeerd de frustratie te vatten die voor mij jaarlijks met deze wedstrijd gepaard gaat (hoezo indienen ten laatste middernacht op kerstavond? Wie verzint het...)
Niettemin veel luisterplezier en probeer wakker te blijven tot het einde. (en nu ga ik kroketten eten.)

 
Sfeertje weer.. :luv: mooi subject ook voor een lyric :) Zang zit mooi in de mix maar had van mij hier en daar iets meer gehoord mogen worden.. maar dikke productie weer.. :mega:
 
Zeker een leuke track, heb 'm helemaal afgeluisterd. Begint wat cheesy maar naar verloop valt dat niet meer op. Op mix gebied is er nog wel winst te behalen.
 
Ik hoop dat jij evenveel van de kroketten hebt genoten als ik van deze song. Je poneert dat dit uit je slaapkamerstudiootje komt en lijkt jezelf een beetje tekort te doen, wat in mijn ogen helemaal NIET nodig is.

Ik vind dat dit een zeer frisse en goed in mekaar gestoken inzending is. Het verveelt geen moment en ook al val ik niet op gezongen nummers, ik vind de muziek goed genoeg om het een toptrack te vinden. Misschien dat er hier en daar nog iets beter kan maar langs de andere kant: wanneer is een track af, hé?

:okdan:
 
Leuk slaapkamer pop liedje... :okdan:
of was het nou uit een studio?8)
ik hoor het verschil niet...;)
Mooi variërend hoor!
Het einde is wordt zomaar uitgefaded,
maar dat is het enige...
 
Ja lekker warm en toegangkelijk.
Ik moest denken aan een eigen track die er heel erg op lijkt maar meer pop rock Amin.
Vind vooral de bas lekker duwen. Mooi
 
Oh ja. Ja. Ja. Top5. STEM!
(hoewel ik vind dat er veel werk is aan deze track, heb je absoluut een statement gemaakt - dit is echt pop zoals pop moet zijn)
 
Lekker zeg! Doet me erg denken aan die dude de 80s is, Espen Kraft. Maak je dit zo in 1 avond?
 
Straight to the 80-ties! Deze track klopt helemaal, hoewel niet mijn smaak, maar zeker veel waardering voor je productie, erg goed gemaakt
 
Back
Top