• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

AKAI MFC42 | analoge multi mode filter | te koop of te ruil

Prijs
950.00 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Ingorama

Nieuwkomer
Lid sinds
27 augustus 2022
Berichten
10
Locatie
Den Haag
Bij deze bied ik mijn AKAI MFC42 filter aan. Geweldige unit, heb er veel producties mee gemaakt. Verkeert in uitstekende staat: optisch en technisch. Zeldzaam! Ik doe hem weg omdat ik mijn studio wil verkleinen en me meer wil beperken op een kleiner aantal apparaten. Hij staat echter niet in de weg en ik ga hem niet verkopen voor een prikkie. Komt met originele handleiding. Originele doos heb ik volgens mij niet meer. Maar kan ik desnoods wel nog een keer checken in mijn opslag.

Ik ben eventueel geïnteresseerd in ruil voor:

- Digitakt
- Digitone
- Analog Rytm MKII
- Syntakt

Bij een mogelijk resterend prijsverschil komen we er vast wel uit.
IMG_4965.JPG
IMG_4967.JPG
IMG_4968.JPG
IMG_4969.JPG
 
Back
Top