Ik stel me even kort voor

waldobando

Nieuwkomer
Lid sinds
22 november 2022
Berichten
1
Locatie
Amsterdam
Hey ik ben Daniël.
Ik rond nu me master natuur en sterrenkunde af en ben daar nu een beetje druk mee. Ik heb ongeeer 4 jaar geleden
een radio show op casette opgenomen voor een vriend en tevens huisgenoot van mij, als verjaardagscadeau. Ik had het toen radio tempo nao para genoemd en me huisgenoot leek het wel leuk om dit serieus in Amsterdam te gaan doen naast onze studie. Dit heeft zich nu tot een echte fysieke radio station ontwikkeld in Amsterdam noord.
Ik wil geen reclame maken maar ik denk dat dit station wel door velen van jullie gewaardeerd wordt: radio-tnp.com

Daarnaast maak ik muziek met synths gitaren en drumcomputers, vooral rythm boxes. Ik ben op dit forum gegaan omdat ik dus een eela s100 audio mixer op marktplaats heb gekocht en mij het een en ander afvraag hierover.
 
Welkom :baco: Wat een leuk idee zo'n mixtape (en dan ook uitgebouwd naar radio show). Er zitten hier genoeg techneuten die je mogelijk wel kunnen helpen online. Verder zijn er hier ook een groot aantal reparateurs die je fysiek kunnen helpen als het nodig is.
 
Back
Top