Horror Films 2022 Halloween compilatieproject

Seva Randeep

Music & sounds
Lid sinds
13 januari 2008
Berichten
454
Locatie
Roermond
Aural Films accepteert momenteel inzendingen voor ons jaarlijkse Horror Films 2022 Halloween-compilatieproject. Iedereen is welkom om zijn Halloween/Horror-themanummer in elke stijl in te dienen. Alle inzendingen moeten aan het volgende voldoen:


1. Bestanden die niet groter zijn dan 300 MB.

2. Bestanden moeten in WAV- of FLAC-audioformaat zijn.

3. Tracks moeten worden gemasterd, klaar om te uploaden.

4. Voeg de naam van de artiest, de titel en EEN URL toe.

5. Stuur het bestand via een bestandsdelingsservice zonder inloggen naar s4grecs@gmail.com

6. Deadline voor indiening is 2022/10/28.


Gelukkig rondspoken!
 
Last edited by a moderator:
Is er ergens een voorbeeld te luisteren? Om een idee te krijgen wat voor tracks dat zijn. En wat gebeurt er met de track, waar gaat dat afgespeeld worden vervolgens?
En hoe zit het met rechten e.d., ik snap denk geen snars van de bedoeling :D
 
inderdaad dezelfde vragen;

hoe wordt het gedistribueerd?
hoe zit het met de rechten?

ik publiceer zelf onder Creative Commons (en daar heb je meerdere typen van; bij mij is geen commercieel gebruik, en hergebruik met naamsvermelding, of zoiets..).
zelf hoef ik geen geld.
maar wil wel mijn rechten behouden..
 
Is er ergens een voorbeeld te luisteren? Om een idee te krijgen wat voor tracks dat zijn. En wat gebeurt er met de track, waar gaat dat afgespeeld worden vervolgens?

Die van 2021 geef je misschien een indruk.


Hoe zit het met de opbrengsten? Wie krijgt wat betaald?

Dat album van 2021 kost $2 of meer. Met een google search op "Aural Films Halloween 2022" kon ik alleen deze SF-post vinden, en de releases van vorige jaren. Vooral mond-op-mond reclame denk ik. Ik zou er geen hoge verwachtingen bij hebben, maar nog steeds een goede vraag.


ik publiceer zelf onder Creative Commons (en daar heb je meerdere typen van; bij mij is geen commercieel gebruik, en hergebruik met naamsvermelding, of zoiets..).
zelf hoef ik geen geld.
maar wil wel mijn rechten behouden..

En maakt Creative Commons het onmogelijk om in te sturen? Precies die omschrijving zou toch een mooie zijn?

Snap de vragen over de rechten - maar als dat vaag blijft, kan je wellicht het gewoon aanbieden met een mededeling ipv vraag; "als je deze track downloadt ga je ermee akkoord dat ik je (eenmalig) het non-exclusieve recht verleen om deze track te publiceren [evt specificeren met "in de Halloween 2022 compilatie van Aural Films"]". Heb je 't ook meteen op schrift. Als zij die voorwaarden niet tof vinden, kunnen ze je mail negeren.

En da's als je het strikt bekijkt. Denk zelf dat het allemaal wel meevalt, 't is best wel niche.. zou me niet zoveel zorgen maken. Zou idd elegant zijn als Aural Films zelf er iets meer over zou zeggen. Maar soit. Leuke challenge.


Cool!! Ik doe mee!

Nice. Benieuwd naar je inzending, give 'em hell.



// p.s. Is er een reden, waarom deze thread niet meer op de voorpagina verschijnt?
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top