Meander

Thanx....dat is fijne feedback 8)

Ik moet echt eens wat meer tracks gaan maken want ik kom er gewoon te weinig aan toe. Heb maar weinig spullen gebruikt voor deze track trouwens; alleen de Digitakt + Digitone.
 
Hij meandert lekker. :) Zeer fijne track. Hopelijk kom je er snel weer aan toe, nog zo eentje zou ik niet erg vinden hoor. Kom maar door.

Persoonlijke voorkeur.. ik had de hihat minder reverb gegeven, misschien een kortere staart. Of een gate erachter. Of langzaam aan de dry/wet opvoeren, tot aan de snare (die precies wel die droogte heeft btw), zoiets. Nitpicking, maar bij dit soort minimale muziek kan dat uitmaken. Wordt 'ie denk ik iets puntiger van - maar dat moet je maar net willen..
 
Ja, grappig dat je dat zegt....qua mix had de hihat inderdaad wat anders gekund (of misschien zelfs een andere sample). Maar het is gelukkig nog acceptabel :D

Voor een volgende track zit ik te denken aan wat acid.....misschien de 303 weer eens uit het vet halen.
 
lekker nummer hoor... :okdan:
Mooi opgenomen.

De basdrum mag iets eerder komen...

alleen de Digitakt + Digitone.
3 a 4 sporen via Digitone?
2 sporen Digitakt drumbeat?

Goed gedaan hoor!
bandate.png
 
Fijn dat het in de smaak valt! Dat geeft weer wat energie voor toekomstige projecten :)

3 a 4 sporen via Digitone?
2 sporen Digitakt drumbeat?

Inderdaad 4 sporen Digitone (tegen het einde gebruik ik pas het vierde spoor voor de pad/stringachtige sound). Op de Digitakt heb ik 6 sporen gebruikt voor de drums/percussie/samples. Verder alleen nog wat compressie toegepast, voor beide apparaten apart (voor de Digitone heb ik gekozen voor een vrij stevige compressie).
 
Back
Top