• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht 🎛️ Eurorack en een TD-3

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Synthesist

Getoetst lid
Lid sinds
10 april 2003
Berichten
2.195
Locatie
Twente
Mijn eurorack case is vol, dus ik doe een aantal modules weg. Van de Behringer TD-3 heb ik een gemod en origineel exemplaar. De originele is hooguit drie keer gebruikt en mag weg.
Spullen die ik verkoop zijn schoon, werkend bij mij te testen of op jouw kosten en risico te versturen.

ProductStaatPrijs
Make Noise René MK1Als nieuw, inclusief doos.€230
Mutable Instruments Grids (origineel)Zeer goed, klein beetje rash van schroefjes. Inclusief doos.€140
Sonic Potions Penrose quantizerNette DIY, niet door mij gebouwd. Als nieuw, geen doosje€100
Doepfer A180-1 multiple (4hp)Zeer goed, klein beetje rash van schroefjes. Geen doosje€20
Behringer TD-3-RD (rood)Als nieuw, inclusief doos.€70
 
Back
Top