• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Korg Triton

Prijs
350 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Aottens

Stamgast
Lid sinds
9 juli 2009
Berichten
416
Locatie
Sneek
Ik heb hier nog een Korg Triton staan waar ik op dit moment niks mee doe, aangezien ik toch eens een modulair setje aan wil schaffen staat deze te koop.
Foto's volgen op verzoek. Afhalen lijkt mij het meest handig gezien het formaat en het gewicht.
 
Iemand interesse? Prijs is eventueel nog onderhandelbaar.
 
Bijgevoegd nog wat foto's, er ontbreekt 1 potmeter kapje, maar de potmeter zelf functioneert nog helemaal naar behoren!

IMG_6486.jpg
IMG_6487.jpg
IMG_6488.jpg
IMG_6489.jpg
 
En weer een kick en een prijsverlaging, voor 325 mag de Korg worden opgehaald! Hij staat mij in de weg, dus mocht je nog willen onderhandelen, stuur een berichtje,
 
Weer tijd voor een kick! Iemand interesse?
 
Deze is er ook nog, kleine prijsdrop, mag weg voor €300!
 
Back
Top