Modular track, experimenteel

Tierelantijn

Gibberish
Lid sinds
27 januari 2020
Berichten
769
Locatie
Utrecht
Weer een track van bakker Bram.


Begint rustig, makkelijk te verteren en bouwt steeds verder op naar een druk, vol en aggresief geluid, bijna een beetje 303 achtig, maar is het zeker niet.
De track mist een beetje een duidelijk herkenningspunt, refrein of climax oid. Maar al met al ben ik er wel positief over.

Zoals altijd gebruik gemaakt van Moog Grandmother (wat een top ding) en mn kleine Roland TR6-s. Klein beetje Mutable Instruments Rings gebruikt en Forbidden Planet Filter van Tip Top, Ataxia Dreadbox LFO. Maar knappe jongen die dat terug kan horen.

Zoals altijd benieuwd naar feedback.
 
Lekker experimenteel. Heerlijke vage geluiden hou er wel van.
 
Goeie track hoor, lekkere aggresieve sfeer heeft het.
Begint rustig zei je maar ik zette 'm toch gelijk iets zachter. ;)
Wat een fijne onverwachte wending krijgt de track want bij 0.36 denk je van nou gaat het helemaal beginnen en dan 20 sec later verandert ie alweer, top!
Knap ook dat je met je modular een lekkere muzikale track maakt want het gebeurt nog wel 'ns dat het experiment de bovenhand voert en de compositie er onder lijdt maar deze is goed in balans.

Kwam hierdoor op je soundcloud en ff wat geluisterd, vooral Faint Fantasy vond ik een mooie track, jammer genoeg vrij kort maar heeft genoeg in zich om daar een goede langere track van te maken.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top