Gratis Arturia 'Augmented STRINGS Intro' tm 30-4-22

LupkeII

Stamgast
Lid sinds
28 mei 2020
Berichten
399
Locatie
Pijnacker
Gratis plugin van Arturia tot en met 30-4-22, zie: Arturia - Augmented STRINGS Intro - Augmented STRINGS Intro

Beschrijving:
Acoustic Instruments Reinvented
Part of the Augmented Series, Augmented STRINGS Intro is a streamlined version of an innovative instrument that combines rich sampled strings with state-of-the-art synthesis, giving modern producers immediate access to a comprehensive range of authentic, abstract, and evocative string sounds.
 
Toppie! bedankt voor link, ik had er nog niks van promo ofzo via mail van Arturia tot nu toe van gezien/gekregen.
 
Verleidelijk,maar nee,mijn DAW moet overzichtelijk blijven.
 
wow in 1 week tijd, analog fx, strings, shadohills, focusrite, ethereal...
das een hoop geld voor niets.
 
gedownload en getest.

Dit is niet echt mijn ding, native instruments heeft ook vrij veel van dat soort type plugins met 2 crossfaded samples die mij ook niet aanspreken.
Het klinkt op zich wel erg goed, maar dit is voor mij veel te beperkt kwa mogelijkheden.

Al die synths komen toch eigenlijk op hetzelfde neer, het zijn 2 samples die je kunt crossfaden en waarbij je wat beperkte modulatie mogelijkheden kunt toepassen op 1 of beide samples.
 
Ligt het aan mij of klinkt deze een beetje dunnetjes en snel overstuur als je het volume verhoogd?

Het is leuk, maar valt toch wat in de categorie: ik denk niet dat ik het ga gebruiken.
 
'k Heb door de demo heengeluisterd ( ) en terwijl de sounds mooi, vol, diep, gaaf, whatever enz zijn,
krijg ik er tegelijk het maar-het-blijft-uit-een-doosje-komen gevoel bij, vergelijkbaar met ooit allereerste rompler/sample-lib verkenningen.

Gegeven paard etc etc... maar gek genoeg heb ik dat 'houterige' bijv bij Spitfire eigenlijk nooit. Rara...
 
Back
Top