Het Begin (EP Bandcamp)

JimmyEyckmans

Ouwe rot
Lid sinds
7 juli 2020
Berichten
1.127
Locatie
Belgie
Klein ep'tje online gezet op bandcamp. Drie nummers klaar van het klassieke/soundtrack achtig genre. Liedjes zijn allemaal vorig jaar gemaakt kwa compositie.
Ik verwijderde toen nog men noten manueel en plaatste ze dan ook terug in de daw met de hand. Ik hield er niet van dat mijn keyboard zo gevoelig was.
Ik moest het nog gewend worden denk ik.
Aan het feit dat alle noten even luid zijn kan ik dus niets meer veranderen. Ook de stiptheid van de noten ga ik me niet mee bezig houden dat te veranderen. Ik heb dat bij het eerste liedje gedaan en het tweede denk ik maar dat is onbegonnen werk.
Ik plaatste toen alle noten perfect op de cue. Daar verlies je natuurlijk veel gevoel mee... ik weet dat nu en mijn recente liedjes hebben dat probleem dus ook niet meer.

Voor de rest heb ik er wat nieuwe effecten op gezet en wat beter gemixed. Alles ook nog is door masteringtool van soundcloud gehaald.

 
Herkenbaar jimmy,

In alle eerlijkheid denk ik dat bijna iedereen hier wel een keer in de valkuil die “perfectie” heet gevallen is.
En daarmee alle emotie uit een track geschoffeld heeft.

Dat is net zo goed een onderdeel van het leer proces als leren spelen. 😉
 
Herkenbaar jimmy,

In alle eerlijkheid denk ik dat bijna iedereen hier wel een keer in de valkuil die “perfectie” heet gevallen is.
En daarmee alle emotie uit een track geschoffeld heeft.

Dat is net zo goed een onderdeel van het leer proces als leren spelen. 😉
Spelen kan ik ook niet goed maar ik kan goed alsof doen ;)
 
Back
Top