Nieuwe single 'Meas' is nu uit [Melodic House]

bombario

Ouwe rot
Lid sinds
9 januari 2004
Berichten
4.665
Locatie
Zwolle
Dag allen,

'Meas' was mijn bijdrage voor de SF Contest 2021. Met jullie adviezen heb ik de mix nog wat aangepast, en mijn label wilde hem graag hebben. De single is sinds vandaag uit.




Ik hoor trouwens wel dingen die jullie opmerkten en die nu pas aankomen. Die punten neem ik mee in volgende tracks, en ik heb er alweer zo'n stuk 10 liggen die bijna klaar zijn. Het blijft een grote ontdekkingstocht, en ik maak me pas zorgen als ik niets meer hoor dat beter kan 😁
 
Beetje JM Jarre gevoel,die de laatste jaren naar dance music is overgelopen.Maar desalniettemin goed nummer.
 
Nog een kleine aanvulling. De track staat nu in verschillende playlists bij Spotify is een van de Hype Picks op Beatport. Geen idee wat dat laatste betekent, maar volgens mij is het goed 😁

Je kunt zelf online muziek releasen, maar ik krijg ze niet op die playlists en onder de aandacht van Beatport. Dan heeft een label toch zeker toegevoegde waarde πŸ‘
 
Nog een kleine aanvulling. De track staat nu in verschillende playlists bij Spotify is een van de Hype Picks op Beatport. Geen idee wat dat laatste betekent, maar volgens mij is het goed 😁

Je kunt zelf online muziek releasen, maar ik krijg ze niet op die playlists en onder de aandacht van Beatport. Dan heeft een label toch zeker toegevoegde waarde πŸ‘
Hype op Beatport is een betaalservice om tracks onder de aandacht te brengen, er is ook een hype top 100, leuk dat het er is want het is voor de iets onbekendere labels nagenoeg onmogelijk om in de echte top lijstjes te belanden. Playlists kan je trouwens zelf voor niks op dailyplaylists.com, zijn er altijd wel een paar die je track toevoegt, gewoon gelijk 25 playlists aanvinken. Overigens ben ik bezig met een guestmix voor een wekelijkse cast van een kennis uit NCY die over een paar weken uit komt, ongeveer gelijk met mijn nieuwe track. Waarschijnlijk komt jouw track hier ook op. Je hoort het nog.
 
Playlists kan je trouwens zelf voor niks op dailyplaylists.com, zijn er altijd wel een paar die je track toevoegt, gewoon gelijk 25 playlists aanvinken.
Dank, mooie tip!
Overigens ben ik bezig met een guestmix voor een wekelijkse cast van een kennis uit NCY die over een paar weken uit komt, ongeveer gelijk met mijn nieuwe track. Waarschijnlijk komt jouw track hier ook op. Je hoort het nog.
Zou super zijn.

Verder kan er heel veel, maar je moet weten wat Γ©n voldoende tijd hebben. Mijn zoon van 10 heeft nu een Reel gemaakt voor Instagram, op zijn telefoon. Die deed het ook weer goed. Leuk, want ik had het zelf nooit bedacht en had er geen tijd voor.
 
Haha, ik kreeg een afschrift over 2021. Ik zeg het bedrag maar niet hardop, haha, maar daar werk ik normaal 3 uurtjes voor 😁 Ik zie de muziek echt als promotie voor toekomstige (betaalde) gigs. En als een hobby, want dat is het op de eerste plaats.
Je weet wat ze zeggen:'Hoe wordt je miljonair als muzikant?...Begin als miljardair'.🫠
 
Je weet wat ze zeggen:'Hoe wordt je miljonair als muzikant?...Begin als miljardair'.🫠
Ik lees nu de biografie van Avicii en toen was het al niet anders. Mensen zijn helemaal gewend aan gratis muziek, helaas.

Wel aardig boek trouwens, met wel wat inhoudelijke foutjes over het produceren. Daar stuur ik nog een mailtje over naar de uitgever 😁 Met boeken verkopen word je trouwens ook niet rijk, weet ik uit ervaring. Tenzij je Gijp heet.
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top