• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland MC 707

Prijs
650 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Jdv77

Stamgast
Lid sinds
24 februari 2017
Berichten
344
Te koop Roland MC 707 In zeer goede staat. Zonder doos, gaat weg omdat ik al een sampler heb, en deze overbodih wordt en ik ook meer in mijn daw zelf wil doen. Prijs €650 is onderhandelbaar of doe een leuk ruil voorstel, ben nog op zoek naar een Ableton Push 2 en Intetface met veel ins.bijvoorbeeld een Behringer UMC 1820 of leuke mono of poly bak. Interesse stuur me een PM.

Cheers.
 
IMG_20220204_233652_138.jpg
 
Te koop MC 707, wordt als 2e groovebox overbodig. Zonder doos, ziet er prima uit ! Altijd in rook vrije studio gestaan, kan opgehaald worden. Versturen doe ik alleen verzekerd op kosten van de koper.


20220119_090438.jpg
 
Back
Top