WavemansUnderground vrijdag 20.00-0.00

De uitzending van gisteren bevatte erg sfeervolle muziek. Heb het grootste gedeelte van de avond meegeluisterd en er kwamen hoofdzakelijk mooie nummers voorbij. Allemaal onbekende artiesten voor mij, maar dat maakt het des te interessanter. Het is dan een soort ontdekkingsreis door het hele Ambient genre. Ter land, ter zee en in de lucht, hahaha. :D

Heb mezelf ook drie keer voorbij horen komen in de playlist: "Into Orbit", "Modularity" en "The Hideout". Het zou leuk zijn als andere Synthforum leden ook eens contact opnemen met @waveman2.3 om hun muziek ten gehore te brengen in de uitzending (en).

In de chat van de website waren ook een tiental mensen actief. We hebben wat info gedeeld over tracks en gesproken over synthesizers en aanverwante zaken.

@waveman2.3
Misschien kun je de linkjes naar de streams ook hier delen via het forum i.p.v. dat ze alleen via jullie website te bereiken zijn?
 
@marco, hetgeen ik draai krijg ik vaak pas op het laatste moment. Zo ook de url's en waar te verkrijgen via Bandcamp enz. Als ik de linkjes hier deel is er altijd een playlist bij die wellicht in de smaak valt bij iemand. Als ik de ingezonden muziek soms hoor denk ik WoW !
Dat er mensen uit de US en Rusland in de chat zitten is leuk, maar veel blijven anoniem.
Mijn volgende uitzending is op vrijdag 22 april en ja natuurlijk 20.00-0.00
 
Back
Top