• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Roland Verselab MV-1

Prijs
450 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Hover

-
Lid sinds
16 Maart 2002
Berichten
3.944
Locatie
Sint-Niklaas
Uiteraard volledig in orde en in uitstekende (nieuw-)staat.
Meer info vind je uiteraard op internet waaronder hier op het synthforum.

Uitstekende geluiden maar de workflow om songs op te bouwen is minder mijn ding. En enkel als soundmodule gebruiken vind ik wat zonde.

Wat zit er allemaal bij:

- Roland MV-1
- de originele adapter
- een SD-kaartje
- verpakking

Kan gebracht worden indien 'niet te ver'. Opsturen kan ook en ik gebruik steeds BPost (zowel BE als NL)

Maar ruilen kan ook. Zelf zoek ik o.a. de volgende synthesizers waarbij een eventueel verschil in waarde wordt gecompenseerd:

- Korg Wavestate
- Korg Minilogue XD (module)
- Roland FA-07
- Yamaha modx6/7
- GEM Equinox 61/76
- .... misschien heb je een leuke synthesizer (of module) om te ruilen?

Bij een ruil doe ik de nodige verplaatsing.
 

Attachments

  • Verselab-1.jpg
    Verselab-1.jpg
    118,8 KB · Bekeken: 153
  • Verselab-2.jpg
    Verselab-2.jpg
    130,7 KB · Bekeken: 119
Ruilen is niet langer een optie.

Maar ik maak meteen gebruik om de prijs wat interessanter te maken: 375 euro.
Heb je een goedkoper exemplaar gevonden? Prima, dan koop je die gewoon en hoef je mij daar niet van op de hoogte te brengen ;)

Indien mogelijk breng ik het zelf tot bij jou zonder extra kosten (tenzij 'te ver). Dan kan je meteen alles eerst nazien zodat je zeker bent dat alles in orde is.
 
Back
Top