• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Novation Bass Station + Tas

Prijs
250 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

bjornciggaar

Nieuwkomer
Lid sinds
6 november 2015
Berichten
16
De line-up van mijn synthesizers veranderd en ik neem afscheid van mijn Novation Bass Station II. Een geweldige analoge bass synth. Ik stap over op modules zonder keys en in mijn studio merk ik dat ik 'm weinig tot niet gebruik.

Inclusief originele Novation tas, exclusief oplader (heb hem altijd via USB aansluiting gebruikt en originele oplader kwijt geraakt, 9V DC 300 mA).

Functioneert nog helemaal prima, wat dat betreft als nieuw. Toetsen en knoppen rechts wat vergeeld, zie foto.
$_86.jpg
$_86 (2).jpg
$_86 (1).jpg
 
Back
Top