• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Koma Komplex Sequencer

Prijs
2000 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

klinkske

Zit volgens de 10ers in de kelder alweer te niksen
Lid sinds
21 december 2007
Berichten
9.782
Locatie
Streek rond Herentals - België
Ik verkoop of ruil mijn mooie Koma Komplex. Hij is amper gebruikt, ik heb geen eurorack en die kleine jacks zijn mijn ding niet... Ik heb een paar sq10's ;)
geen interesse in eurorack. Enkel vintage of de syntrx ->> cash opleg van mij of u kant mogelijk afh van uw voorstel.
vraagprijs 2000 euro
Ik heb m nieuw gekocht en hij is door KOMA in 2019 nagekeken en voorzien van de laatste firmware. Ik doe er het zwart stofdoekje bij, een gloednieuwe (besteld! en onderweg) originele voeding bij en 2 posters - de kader mag je ook hebben maar heeft n barstje in 't "glas" ik verzend m niet, dus enkel ophalen (is van ikea) dan...
Heeft enkel een veegje in de lak achteraan (zie foto) - ik heb m zo uit de doos gehaald bij nieuw aankoop, tja.
Het is n°90 ooit gemaakt, en hij heet Marcel (zie foto vd onderkant)
Komt niet vaak voorbij, staat ook op reverb, kreeg vandaag n bod maar ik wacht op n beter voorstel...

IMG_2484.JPG
 

Attachments

  • IMG_2485.JPG
    IMG_2485.JPG
    208,7 KB · Bekeken: 171
  • IMG_2486.JPG
    IMG_2486.JPG
    63,5 KB · Bekeken: 160
  • IMG_2487.JPG
    IMG_2487.JPG
    92,2 KB · Bekeken: 152
  • IMG_2488.JPG
    IMG_2488.JPG
    89,4 KB · Bekeken: 150
  • IMG_2489.JPG
    IMG_2489.JPG
    78,1 KB · Bekeken: 158
  • IMG_2490.JPG
    IMG_2490.JPG
    68,8 KB · Bekeken: 145
  • IMG_2491.JPG
    IMG_2491.JPG
    64,5 KB · Bekeken: 152
  • IMG_2492.JPG
    IMG_2492.JPG
    206,6 KB · Bekeken: 173
Voor de snelle beslisser. 1800 euro excl verzend… of n mooi ruilvoorstel.
 
Is er nog. 1800 euro verzend incl. Gloednieuwe voeding is ondertussen geleverd en erbij!
treuzel niet te lang want er is nog interesse

mooi ruilvoorstel mag
 
1600 euro zonder verzend, mooier wordt 't niet. Ik heb wat bieders op Reverb maar de bieders spelen een spelletje en dan vangen ze bot.
Grijp een kans! Weg is weg
 
Last call… 1500 excl verzend vandaag beslissen voor vanavond of reverb pakt een dikke fee… heb n bod…
Je mag natuurlijk dromen van hun nieuwe… die al beloofd werd en telkens uitgesteld maar of je die voor de prijs vd oude krijgt (zoals bieders me vertellen) - denk t niet.
 
Back
Top