• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Nieuwe set Presonus Eris E5 monitoren

Prijs
150 Euro
Conditie
Nieuw

Montfrooij

Ouwe rot
Lid sinds
4 februari 2020
Berichten
4.445
Locatie
Gelderland
Ik heb een set ongebruikte Presonus Eris E5 monitoren in de aanbieding.


Deze zijn onder garantie vervangen door Thomann, maar ik ben ondertussen overgestapt op grotere monitoren omdat ik in een grotere kamer zit.

De garantie van de boxen loopt tot 22-12-2022, omdat dit dus een omgeruilde set is. Aankoopbon van de oorspronkelijke set lever ik erbij (digitaal)


Het zijn fijne speakers voor een kleine tot middelgrote thuisstudio en ik heb ze altijd met veel plezier gebruikt. Nadat ik grotere monitoren had gekocht, kwam ik er achter dat één van de oude monitoren een probleem met de versterker had en Thomann heeft ze toen onder garantie omgeruild voor deze set.


Ophalen in Heerde heeft de voorkeur, maar verzenden kan ook (kosten koper).
Zoals op de foto te zien is, is de set nog geheel ongeopend.

Mocht iemand willen 'ruilen' ipv 'kopen', dan sta ik daar voor open. Al heb ik vooral oren naar 'iets duurder' spul (dus met bijbetaling)

Denk aan:
- Novation Bass station 2
- Analog Heat (liefst Mk2)
- OTO Boum
- Mooi FX pedaal (stereo, geschikt voor synths, reverb, delay, chorus etc.)
 

Attachments

  • IMG-3451.jpg
    IMG-3451.jpg
    194,5 KB · Bekeken: 153
Laatst gewijzigd:
Hier nog een kopietje van de pakbon / factuur met enige context omtrent deze set :)


Knipselx.JPG



PS, de Analog Heat 2 is binnen, dus die valt af als 'ruil met bijbetaling van mijn kant voorstel'.
Een organelle M zou een optie zijn :)
 
Back
Top