• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland Fantom XA

Prijs
400 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

User01

Nieuwkomer
Lid sinds
5 september 2020
Berichten
12
Hierbij verkoop ik vanwege omstandigheden mijn Roland Fantom XA. Alles werkt nog prima. Heeft altijd in huis gestaan. Nooit vervoerd. Je krijgt er ook een standaard bij.

De prijs is 400 euro. (nieuwprijs was 1300 euro)

Bij voorkeur zelf afhalen. Verzenden is bespreekbaar. Ik heb in dat geval een voorkeur voor verzenden met verzekerservice (verzendkosten 21,10)

Ook te koop:

Swissonic Easykey 25. Midi keyboard. Zo goed als nieuw. Weinig gebruikt. De prijs is 40 euro. (nieuwprijs was 59 euro) Afhalen of verzenden (verzendkosten 6,75 euro)

Presonus Eris E3.5 actieve studiomonitoren (2 stuks). Zo goed als nieuw. Weinig gebruikt. De prijs is 70 euro. (nieuwprijs was 94 euro) (verzendkosten 6,75 euro)

Sound Patches:
 

Attachments

  • xa.png
    xa.png
    712,3 KB · Bekeken: 216
  • swissonic.png
    swissonic.png
    752,5 KB · Bekeken: 153
  • Presonus.png
    Presonus.png
    574,7 KB · Bekeken: 150
Laatst gewijzigd:
Roland Fantom XA is verkocht!

De resterende spullen:

Swissonic Easykey 25. Midi keyboard. Zo goed als nieuw. Weinig gebruikt. De prijs is 40 euro. (nieuwprijs was 59 euro) Afhalen of verzenden (verzendkosten 6,75 euro)

Presonus Eris E3.5 actieve studiomonitoren (2 stuks). Zo goed als nieuw. Weinig gebruikt. De prijs is 70 euro. (nieuwprijs was 94 euro) (verzendkosten 6,75 euro)
 
Alleen de Midi keyboard is nog over. Prijs is gezakt naar 35 euro.

Swissonic Easykey 25. Midi keyboard. Zo goed als nieuw. Weinig gebruikt. De prijs is 35 euro. (nieuwprijs was 59 euro) Afhalen of verzenden (verzendkosten 6,75 euro)
 
Back
Top