• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Hammond orgel met ingebouwde Leslie, tremolo en spring reverb

Prijs
150 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

2206

www.florisvanhoof.com
Lid sinds
6 juni 2006
Berichten
1.031
Locatie
www.florisvanhoof.com
Ik verkoop mijn Hammond orgel.
met:
-een ingebouwde Leslie speaker die op 2 snelheden kan draaien èn een gewone luidspreker als je zonder Leslie wil spelen.
-een ingebouwde tremolo effect functie met meerdere snelheden.
-een analoge verengalm met lange reverb snaar. Met een blend knop kies je hoeveel normaal signaal en reverb.
Met deze 3 effecten aan herken je direct nummers van de jaren 60 en 70 in de sound. Klinkt geweldig!

Verder heeft ie alle geluiden (upper keys, lower keys en bas) die je van een hammond kan verwachten.

Op te halen in Antwerpen (net buiten lage emissiezone).
Aan verzenden per post doe ik liever niet,
maar als je niet te ver woont wil ik hem ook wel brengen na betaling (en kilometers).
IMG_1138.JPG
 
Back
Top