• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Sequential Prophet XL

Prijs
2950 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

nox70

Ouwe rot
Lid sinds
17 augustus 2011
Berichten
720
Locatie
Goch, Duitsland
2950 €

Eerste eigenaar, zeer goede staat, laag gebruik thuis, niet-roken huishouden. De PXL is in januari 22 getest door Thomann Service, nieuwe accu is geïnstalleerd.

De licentie van Soundtower kan goedkoop worden overgenomen, ik wil er niets voor en een nieuwe registratie kost ongeveer 10 €

Ik wil eigenlijk de PXL verkopen, maar ik zou me een ruil kunnen voorstellen. In welke apparaten ben ik geïnteresseerd:

Alesis Andromeda
Oberheim OB-MX (>2 stemmen)
DSI Poly Evolver
John Bowen Solaris

... niets anders ;)

Ophalen in Goch, Duitsland (Gennep/Nijmegen buurt). Ik kan de PXL ook in de originele doos verzenden, maar dit is erg duur.
 

Attachments

  • 61b6079bc6cdb.jpg
    61b6079bc6cdb.jpg
    62,8 KB · Bekeken: 217
Back
Top