• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK/TR ARP AXXE MKII

Prijs
700 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Pianoman

Ouwe rot
Lid sinds
7 juni 2004
Berichten
1.029
Locatie
Amersfoort
Hierbij bied ik mijn ARP AXXE te koop/te ruil aan.
Dit is de MKII versie, maar hij heeft wat elementen die niet standaard zijn voor de AXXE en een aantal MOD's.

- Deze heeft een metalen ophanging voor het toetsenbord (waarschijnlijk een Odyssey toetsenbord wat er door ARP is ingezet destijds) waardoor de toetsen niet scheef staan en steviger zijn.
- De zijpanelen zijn van hout in plaats van leder.

Er zijn 2 professionele Modificaties door een reperateur toegevoegd;
- LFO RESET Switch : standaard reset de AXXE de LFO bij elke key-press, deze switch maakt de LFO van de AXXE free-running.
- OCTAVE Switch : deze zorgt ervoor dat de standaard Octave switch van de AXXE niet 2, maar 1 octaaf omhoog en omlaag gaat.

De AXXE zal wel een keer ge-serviced moeten worden, de faders zijn nog goed, maar er zitten af en toe wat Clicks&Plops in op de audio output.

Prijs is 700 euro.
Ruilvoorstellen zijn welkom, t liefst zou ik m ruilen tegen een Dave Smith Evolver.
 
Na paar dagen mee gespeeld te hebben lijken er geen Clicks&Plops meer in te zitten :D.
De AXXE had denk ik gewoon weer is wat aandacht nodig.
 
Back
Top