gyraf pcb's; Calrec PQ1549 & 1176

Status
Please reply by conversation.

kris renton

New Beat terrorist
Lid sinds
8 juli 2004
Berichten
413
Locatie
Merchtem
Ik ben op zoek naar de volgende pcb's ontworpen door gyraf.dk of afgeleide (pcb grinder,...);
carlec PQ1549
g1176 (mono)

Ik kan ze nog vinden bij "pusherman" in de uk, maar ik heb wat schrik voor de verborgen kosten om daar te bestellen. Wie weet er een goed adres in de eu of heeft er nog iets liggen?
Moest je eventueel nog andere onderdelen weten, ook welkom, maar eerst de pcb's :). Case en frontplate zou ik ook van frontpanel.de kunnen halen, maar is wat prijzig.
Voor eurorack is er best wel wat te vinden, maar leuke pcb's voor standalone toestellen (vocoder, jurgen haible effecten,...) zijn precies wat moeilijker te vinden in europa.
 
"IMPORTANT INFO FOR EU CUSTOMERS!!!!
For orders under £125/e150 you'll now be charged vat within the store and your order should quickly pass through customs once more."

Staat op de site van Pusherman. Dus geen verborgen kosten (tenminste weet niet of je onder dat bedrag blijft).
 
Buiten de btw en heb je nog de inklaringskosten, die voor mij niet zo helder zijn en hoe ik het begrijp afhankelijk zijn van de pakjesfirma (om het pakket langs de duoane te laten passeren) en te betalen aan de bezorger. De invoerrechten gaan inderdaad pas meespelen vanaf €150. Heeft er al iemand een recente ervaring hebben met "pusherman" of een andere UK winkel met gelijkaardige regeling? Die kan het misschien wat meer verduidelijken.
 
Ik ben normaal voorzien in de pcb's voor de pq 1549 en pcb's+case voor de 1176. Bedankt voor de vele reacties!
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top