• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Nieuwe Synthstrom Deluge

Prijs
950 Euro
Conditie
Nieuw

Leavingthesea

Nieuwkomer
Lid sinds
17 februari 2021
Berichten
5
Locatie
Utrecht
Wegens overstap naar Ableton Push te koop: een splinternieuwe en vrijwel niet gebruikte Synthstrom Deluge.

Het instrument is direct bij Synthstrom gekocht op 16 augustus dit jaar, en heeft dus nog 8 maanden garantie vanuit Synthstrom. Hij is alleen een paar keer in mijn (rookvrije) studio gebruikt, maar het bleek toch niet helemaal mijn ding. De aankoopbon krijg je erbij.

Compleet met Deluge case om hem veilig in te vervoeren, usb kabel, 32GB SD-kaart, USB-host adapter om direct je USB midi keyboard of controller aan te sluiten en de M-Expand overlay, waarmee de interface uitleg en vele shortcuts die je anders moet onthouden direct op het instrument duidelijk te lezen zijn.

Ook krijg je er 2 sets Synth patches bij van Boards of Deluge en de Essential Wav from Mars sample pack.

Ik heb voor de hele set inclusief invoerheffingen en transport zo'n €1150 euro betaald. Doe een goed bod en dan heb je hem direct, met een flinke korting, zonder te hoeven wachten op verzending vanuit Nieuw-Zeeland.
 

Attachments

  • 1.jpeg
    1.jpeg
    179,1 KB · Bekeken: 180
  • 2.jpeg
    2.jpeg
    239,2 KB · Bekeken: 150
  • 3.jpeg
    3.jpeg
    164,6 KB · Bekeken: 144
  • 4.jpeg
    4.jpeg
    155,9 KB · Bekeken: 139
  • 5.jpeg
    5.jpeg
    151,2 KB · Bekeken: 143
  • 6.jpeg
    6.jpeg
    177 KB · Bekeken: 138
  • 7.jpeg
    7.jpeg
    231,9 KB · Bekeken: 142
  • 8.jpeg
    8.jpeg
    233,1 KB · Bekeken: 133
  • 9.jpeg
    9.jpeg
    226,2 KB · Bekeken: 130
  • 10.jpeg
    10.jpeg
    189,5 KB · Bekeken: 146
Back
Top