• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha CS30-L (met slecht contact op VCA1)

Prijs
2000 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen
Lid sinds
15 februari 2007
Berichten
1.002
Locatie
Vlakbij Hulst
Met pijn in het hart ga ik afstand doen van mijn CS30-L. Ik kocht hem jaren terug in perfecte staat maar langzaamaan is VCA1 beginnen uitvallen. Ik heb me al suf gezocht op het internet naar een oplossing of een fix hiervoor, en menig technieker heeft mij verteld dat het op zich niet moeilijk is om hem te maken maar dat de uurkost torenhoog zou zijn omdat het veel geduld vraagt om de CS30-L open te maken en ik het beter zelf zou proberen. Ik heb echter geen voldoende kennis van electronica en mijn handen lijken wel van een 80 jaar oude parkinson-patiƫnt als ik aan dergelijk fijn werk wil beginnen. Ik ben vrij zeker dat iemand met enige kennis deze bak gefixt krijgt zonder grote kosten te moeten maken. Ik zou hem nooit weg doen had ik me voorgenomen, maar het is ook maar zonde dat hij hier ongebruikt staat.

De CS30L is een zeldzaam geziene variant van de CS30. Het grootste verschil is dat er geen sequencer opzit, voor de rest is het dezelfde synth (maar met een andere behuizing en layout).

Dit is een filmpje van mij met de CS30L voor hij begon te haperen, er staan er nog heel wat op mijn kanaal. De synth is, naast het technisch mankement, in perfecte staat. De poten en de case zijn compleet intact en maken van deze synth een zeer mooi (of lelijk afhankelijk van je smaak) stuk.



Voor vragen contacteer me gerust.
Ophalen zal de enige optie zijn aangezien deze synth zeer zwaar is. Ik woon in Belgiƫ op 20 meter van de grens met Nederland (Hulst).
 
Back
Top