Nieuw hier, Track gedeeld met nieuwe synths (Dreadbox Nympes, Waldorf M)

Tierelantijn

Gibberish
Lid sinds
27 januari 2020
Berichten
769
Locatie
Utrecht
Hoi allemaal! Ik ben nieuw hier.
Ik ben geinterresseerd in muziek hardware en software. Ik maak enigzins experimentele muziek, maar wel met een duidelijke structuur. Ik heb momenteel o.a. een Moog grandmother, Behringer 303 en crave, Tr6s van Roland, DSI Tetra en een Yamaha SY99. net begonnen met een modular te bouwen. Ik heb ook een zooitje gitaar spullen. Ik deel graag een track om te laten horen wat ik maak. Ik kon samples gebruiken (Superbooth/Loopop) van o.a. de Dreadbox Nymphes, Waldorf M en Erika Synths Perkon. ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
 
Welkom, leuk dat je meteen muziek met ons deelt, vind de twist bij 2.55 tof en leuke clip ook die je erbij hebt gemaakt!
 
Mooi gedaan hoor.Ik dacht dit sla ik over maar een zesde zintuig in mijn hoofd zei luisteren!Met goe gevolg.(Waarom laat ie me dan altijd in de steek bij EuroMillions?):kont:
 
Dank voor de reacties, top!
@Montfrooij Filmpje is gemaakt met 2 ingredienten: telefoon foto's in mijn huis en simpele korte animaties in pro create (ipad).
Dit in FCPX bewerkt. Veel masks gebruikt en standaard effecten met veel automation.

In de beschrijving van de youtube video zit ook nog een link naar een making off filmpje
 
Dank voor de reacties, top!
@Montfrooij Filmpje is gemaakt met 2 ingredienten: telefoon foto's in mijn huis en simpele korte animaties in pro create (ipad).
Dit in FCPX bewerkt. Veel masks gebruikt en standaard effecten met veel automation.

In de beschrijving van de youtube video zit ook nog een link naar een making off filmpje
Ah vet!
Ga ik bekijken.
 
Back
Top