• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht MPC Live 2 - nieuw

Prijs
1050 Euro
Conditie
Nieuw

Acidfever

There's no "I" in denial.
Lid sinds
12 Maart 2004
Berichten
9.055
Eind juli gekocht en een schitterend apparaat maar ik ben bang dat de klik niet komt dus ik ga waarschijnlijk terug naar een laptop + ableton.
- MPC Live II (zwart), helemaal compleet en nagelnieuw inclusief doos
- Samsung 870 EVO 250GB SATA III SSD (geïnstalleerd, t.w.v. 50 euro)
- UDG Creator Hardcase Black Akai MPC Live II (waarde 45 euro). MPC past er perfect in.
- Inclusief 3 jaar garantie bij de winkel van aanschaf

Een nagelnieuwe MPC live II dus met een tas en halve SSD gratis t.o.v. de nieuwprijs. Eventuele verzendkosten zijn voor mij maar ophalen mag natuurlijk ook.

Een serieus voorstel mag natuurlijk ook (geen ruil!).
 
Laatst gewijzigd:
Mag op slot, na wat avonden spelen op vakantie toch een betere klik gevonden en het is toch wel een stuk handiger dan een laptop + interface + controller + speaker en eventuele bijbehorende powerbank.
 
Back
Top