• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht DDRM v1

Prijs
3800 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

search64

Ouwe rot
Lid sinds
6 september 2003
Berichten
1.344
Net nieuw gebouwde Deckard's Dream v1, op basis van de Synthcube kit gebouwd. Werkt perfect, hele vette polysynth, 8 stemmen bla bla, kenners weten wat het waard is enzovoorts, alle standaard nonsens over dit soort synths bedenk je er zelf maar bij. Anyway: komt dat zien!

Hij HOEFT niet weg, maar ik doe er ook niet echt veel mee (bouwen is leuker dan spelen voor mij), dus biedt realistisch en misschien is dit monster straks bij jou in de studio te beluisteren.

FYI: Klein krasje op het frontpaneel (zie foto).

Joe!
 

Attachments

  • IMG_8419.jpg
    IMG_8419.jpg
    149,4 KB · Bekeken: 331
  • IMG_8422.jpg
    IMG_8422.jpg
    175,3 KB · Bekeken: 311
  • IMG_8421.jpg
    IMG_8421.jpg
    159,7 KB · Bekeken: 318
  • IMG_8418.jpg
    IMG_8418.jpg
    170,6 KB · Bekeken: 290
  • IMG_8420.jpg
    IMG_8420.jpg
    182,6 KB · Bekeken: 307
Sta open voor gedeeltelijke ruil, maar also need the cash dus kom niet aanzetten met je Prophet 5 oid.
 
Als ik te hoog zit qua prijs, let me know. Valt over te praten.
 
Kom langs in de buurt van Rotterdam voor een probeersessie.
 
Back
Top