Luistertip: 25 jaar Fuse

bombario

Ouwe rot
Lid sinds
9 januari 2004
Berichten
4.658
Locatie
Zwolle
Dag allen,

Ik was vandaag aan het klussen met een leuke podcast op: 25 jaar Fuse. Over de legendarische Vlaamse technoclub en alle pieken en dalen. Ik ben geen technoliefhebber, maar heb met plezier geluisterd. Ook hoe de muziekscene destijds werkte. Haalden ze een DJ van het vliegveld en hadden ze geen idee hoe hij of zij eruit zag. Je had nog geen social media en agencies en ze belden gewoon het nummer op de LP 😁


Dit is de directe link op Spotify:

 
Laatst gewijzigd:
Goede tips elke keer Bombario!
Heel veel dank weer voor het delen!
Internet op zijn best!
 
Heel veel dank weer voor het delen!
Internet op zijn best!
Dan vind je deze vast ook leuk:


Die gaat over Alles naar de kloten van de Euromasters, echt leuk om het verhaal erachter te horen 👍

Bij Babbelen de podcast heb je ook toffe gasten, waaronder Secret Cinema en Bart Skils:


En deze is ook goed:

 
Fuse, damn dat is al weer lang geleden :beard:
"Naam gepikt, logo gepikt. Maar ja, toen had je nog geen internet he?" 😁

De aflevering van Rewind over het afbranden van de Roxy is ook tof! Op een of andere manier vind ik dit soort verhalen heel inspirerend. Toen deden ze het 100% uit liefde voor de muziek.
 
thx Bombario, super dat je dit deelt

jaja daar veel geweest en gefeest :D
Ik vond dat een zalige dancing
 
LOL LOL LOLF
Kleine passagedier wordt verteld na inval van de flikken in een dancing in Kuurne franse in Kuurne cava nog maar franse gays nee nee nee dat is er over he Meneer De cuypere tis hier Kuurne he tis hier CVP(Christelijke volks partij)

Ik lag plat kwam niet meer bij
Ooh het bekrompen conservatie Vlaanderen van die tijd
 
Back
Top