• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Alesis Andromeda A6

Prijs
2500 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

toneset

Miel Dewitte
Lid sinds
3 april 2011
Berichten
16
Locatie
Menen
Hey, ik verkoop mijn Andromeda A6. Ik heb hem een 7-tal jaar geleden in Nederland tweedehands gekocht voor 3500euro. De Andromeda is in goede staat, alles functioneert naar behoren, de auto tune geeft alles OK aan,... Ikzelf heb de Andromeda eigenlijk bitter weinig gebruikt. Ik had/heb een persoonlijke studio waar ik een goede polyfone analoge synth miste en naar klankkleur toe navigeerde ik in de richting van dit toestel. Ikzelf maakte hoofdzakelijk gebruik van de MPC om de drums te programmeren en de Andromeda was me wat teveel naast al de andere synths die ik in mijn bezit had. Het toestel heeft namelijk zoveel opties dat ik nooit de tijd heb genomen om het volledig onder de knie te krijgen. Inmiddels heb ik veel van mijn studiomateriaal verkocht omdat ik terug naar de universiteit ben geweest en mijn hobby eigenlijk heb stopgezet. Deze synth is samen met de emax en de triton de laatste die ik nog in mijn bezit heb. Ik heb ook nog ander materiaal te koop zoals ssl racks met compressors, eq's,.. indien iemand nog geïnteresseerd zou zijn in outboard equipment. De synth heeft de laatste 5 jaar voornamelijk in een verwarmde studiokamer gestaan met een stofdoek erover. Ik zet de conditie als gebruikt maar er zijn praktisch geen gebruikssporen aanwezig en de synth is naar mijn weten volledig functioneel. Indien gewenst kan ik nog andere foto's doorsturen of hier posten moest er vraag naar zijn. Ik ben woonachtig in Menen BE en ben niet bereid de synth te verzenden. Wie dus geïnteresseerd is om deze synth te kopen zal zich moeten verplaatsen. Ter plaatse kan de synth nog gerust getest worden. Ik heb ook nog de originele handleiding.
 

Attachments

  • image0.jpeg
    image0.jpeg
    154,4 KB · Bekeken: 203

Vergelijkbare discussies

Back
Top