• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Elektron Digitone met garantie en veel soundbanks!

Prijs
600 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Luctae

syncopaat
Lid sinds
6 juni 2010
Berichten
1.283
Locatie
't Gelders Eiland
In de aanbieding: Elektron Digitone. Ik ben onlangs overgestapt op een Analog Four, die beter past bij wat ik voor ogen heb. De Digitone is altijd netjes behandeld, is nooit de studio uit geweest (anders was ik er mee gaan optreden als Corona er niet was). Er is niet bij gerookt, doos is aanwezig, net als de bon. Gekocht bij BAX op 20-10-2019 (dus nog 8 maand garantie).

Soundpacks zijn bij de prijs inbegrepen, maar daarom ook geen bodemprijs:
- Tones
- Big Space
- Bionic Walk
- Haunted Hearts
- Hidden
- Revealed
- rtFM
- Uncanny Valley
- CO5MA Fractal Pads
- CO5MA Freaking Percs
- CO5MA Minimal Arps
- CO5MA Moving Vectors

Verzenden kan, op kosten van de koper. Verzenden doe ik altijd aangetekend (en dus verzekerd) en wordt netjes verpakt. Ik stuur foto's van het verpakte pakket en verstuur het trackingnummer. Ophalen kan ook, ik zet een kopje koffie voor je en je kunt hem in het wild bekijken/beluisteren.
 

Attachments

  • IMG_2028.JPG
    IMG_2028.JPG
    211,4 KB · Bekeken: 180
  • IMG_2029.JPG
    IMG_2029.JPG
    250 KB · Bekeken: 158
  • IMG_2032.JPG
    IMG_2032.JPG
    242,6 KB · Bekeken: 153
Back
Top