Eindelijk tijd voor muziek

joopvsnbuul

Nieuwkomer
Lid sinds
4 januari 2021
Berichten
1
Hoi, ik ben Joop, heb heel veel interesse in elektronische muziek, niet alleen synthesizer. Heb al heel lang een SIEL DK 700, die ik uit elkaar heb liggen omdat er een lekkende batterij in zit die ik dus moet vervangen (link naar schema's welkom). Sinds een jaar van een collega een Hammond orgel gekregen, maar ook daar moet extra energie ingestoken worden. Er zit een brom in, daar wordt je niet goed van. Ooit een synth in elkaar gesoldeerd uit het eletronica blad Elektuur. Niet de Formant, maar de volgende die zij publiceerden. En nu, 1 maand vóór mij AOW, eindelijk echt tijd om er mee aan de slag te gaan. Ben maar begonnen met VCV Rack, om zonder investeringen toch eens aan de slag te gaan met synthese. Heb er veel zin in.
 
Welkom ! Als je het over electronische muziek hebt, in welke richting denken we dan ? In ieder geval veel plezier op het forum :)
 
Hallo welkom.
Hier wordt altijd maar gesproken over instrumenten kopen, maar zeker zo belangrijk is kennis over muziek.Vlot kunnen spelen, harmonieleer.Zonder dat zit je maar de pielen in de hoop dat er een prettig deuntje uitkomt.En komt niet af dat er zovelen hits hebben gescoord zonder muziek kennis.Die hebben wel een hoop mensen met kennis van zaken achter de hand.
 
En komt niet af dat er zovelen hits hebben gescoord zonder muziek kennis.Die hebben wel een hoop mensen met kennis van zaken achter de hand.

Dat komt ook dat ze hun muziekproductie uitbesteden aan anderen...
 
Back
Top