een n00b heeft een vraag

Lid sinds
10 november 2003
Berichten
32
Locatie
Breda
gasten, ik ben vrij nieuw op midi gebied en ik heb een probleempje... Ik gebruik reason 1.0 i.c.m een midi keyboard. Nu heb ik dus een behringer midi floorcontroller, maar als ik dus mijn keyboard OUT op de footcontroller IN doe, en dan naar de PC (vanaf de footcontroller dus) krijg ik een delay van het keyboard van een kwart seconde ofzo!! haha echt irritant je wilt niet weten..... Weten jullie hoe ik dit probleempje op kan lossen? THANK YOU!:halleluja
 
nope, ik kan via reason settings wel handmatig de de delay v.d geluidskaart instellen (een bepaalde verhouden delay/geluidskwaliteit) maar met die controller blijf ik gewoon die delay houden...=(
 
in eerste instantie zou ik toch zeggen ASIO-drivers. weet je zeker dat alles goed staat ingesteld en dat je drivers up-to-date zijn?
 
Origineel geplaatst door -robbert-
haha damn hoeveel synth's heb jij maar niet man :kroon:

Enne, geen vertraging!!! Das knap

Andere kabel proberen. Heb je de vertraging ook, wanneer het keyboard niet aangesloten is?
 
Origineel geplaatst door Catalunya
Enne, geen vertraging!!! Das knap

Andere kabel proberen. Heb je de vertraging ook, wanneer het keyboard niet aangesloten is?

ja daar zou het misschien wel aan liggen... Kan die kabel zoveel verschil uitmaken(in vertraging)?
 
Back
Top