• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Te koop aangeboden: Lexicon MX400, Korg Electribe SX (Smartcard versie)

wes2819

Stamgast
Lid sinds
30 april 2006
Berichten
146
Locatie
Eindhoven
Lexicon MX400:

- Verkeert in zeer goede conditie (geen gebruikssporen), alles werkt naar behoren.
- inclusief voedingskabel
- inclusief originele doos en handleiding
- geen piepschuim in doos (vervangen door bubble wrap)
- prijs = 130 euro incl. verzendkosten

ps. sorry, foto is op de kop

IMG_0309.JPG











Korg Electribe SX (Smartcard versie):

- Verkeert in zeer goede conditie, alles werkt naar behoren.
- Display is verkleurt door zonlicht, en niet door nicotine. Mijn ruimte is rook vrij.
- inclusief voedingskabel
- inclusief Smartcard 16MB. Er kan ook direct in de Electribe ge'sampled worden. Zowel intern als extern via 1/4inch audio jack input.
- inclusief originele handleiding + Nederlandse handleiding
- Helaas heb ik de originele doos niet meer
- prijs = 150 euro incl. verzendkosten

ps. ik heb bakpapier in de electribe gelegd om de 2 printplaten van elkaar te isoleren. Dit om jitteren van het display te voorkomen. Bekend probleem bij deze beestjes, maar nu verholpen.

IMG_0311.JPG



IMG_0312.JPG
 

Attachments

  • IMG_0309.JPG
    IMG_0309.JPG
    175,9 KB · Bekeken: 110
Back
Top