• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

3 * Behringer ADA 8000 -3 samen 100 euro - lees details aub

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

klinkske

Zit volgens de 10ers in de kelder alweer te niksen
Lid sinds
21 december 2007
Berichten
9.723
Locatie
Streek rond Herentals - België
kom op ik doe eens gek, ben tenslotte aan 't sparen voor een duur speeltje:

lot van 3 ADA 8000's - liggen hier al jaren te wachten en ik ga ze niet testen, in één koop of niks, ik geef geen garantie op werking, er wordt niet getest, weg is weg.
100 euro voor ALLE 3 - verzend kan maar koper betaalt de kosten.
Eventueel te ruil voor een WERKENDE presonus firepod of firestudio. :beard:
 
Zei ik al dat ik géén garantie geef op werking? Waar zijn de Uli fans, grijp je kans.
 
Een koopje! Ik was er voor één begin dit jaar al honderd euro kwijt en dat vond ik een goede prijs!
 
Behringer style. De concurrent plat gooien.

Haha... dat dan weer wel! :D Maar met het verschil dat Uli eraan verdiend er jij jezelf tekort doet.. ;) (kapitaal vernietiging heet dat geloof ik toch?)

Toch, ik vind mensen die teveel vragen voor gear (onrealistische wishful thinking reverb prijzen als de maat aanhouden) nog erger. Als je dit gewoon op 2ehands of MP aanbiedt. Omschrijving over de werking, en 3-in-1 deal, etc.. aanhoudt, krijg je sowieso een eerlijkere prijs. Nu gaat er een handelaar mee aan de haal die hier alleen marktplaats aflurkt, zie je ze daarna alsnog per stuk aangeboden worden op MP. :maffia:
 
Vergat ik nog 1 detail. Bieden. Dat mag hier helaas niet..
Als je dit gewoon op 2ehands of MP aanbiedt. Omschrijving over de werking, en 3-in-1 deal, etc.. aanhoudt, en advertentie op bieden zet zonder minimum prijs krijg je sowieso een eerlijkere prijs.
 
deze 3 zaken hebben eerder voor 150 te koop gestaan samen, niemand wou ze en ik werd gek verklaard. Dus geen idee of er kandidaten knopen zullen hakken.
Ik zou het fijn vinden als jullie niet verder praten in dit verkoopstopic. Het helpt de verkoop niet.
Dank u
 
Ik heb ondertussen 3 mensen die m willen - tot ik de verzendkosten doorstuur, dan wordt het stil. Niet bepaald beleefd.

Dus 1) eerst betaald is eerst - wie betaalt heeft ze - geen gedoe aub, ik houd niets opzij voor mensen die dan niet meer reageren.
2) verzend kost 16,4 euro indien 't gewicht onder de 10 kg blijft naar NL - ik kan dat niet garanderen want deze 3 toestellen wegen volgens Behringer ingepakt ongeveer +-3 kg dus dat is NIPT 10 kg samen.
verzenden van +10 kg naar NL doe ik niet want dat kost je 65 euro naar NL dus ik verstuur dan 2 dozen, dus 2 keer 16,4 euro.
Je mag ze uiteraard ophalen.

verzend naar België kost je max 10,7 euro indien 't + 10 kg is. Anders 6,2 euro. Let op dit is niet verzekerd (heb hebben 't dan ook over 3 toestellen, ik zie de reden nt om te gaan verzekeren als ik nu al geen werking garandeer)

voor de zeurpieten, ik maak er 95 euro van excl verzend, kom op, weg ermee :)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top