• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Moog sub 37 / sub37 tribute

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Afroham

Stamgast
Lid sinds
12 april 2015
Berichten
241
Locatie
rotterdam
Ik verkoop mijn geliefde moog omdat hij niet genoeg gebruikt wordt. Klinkt prachtig maar om een zo een dure en complexe synthesizer te gebruiken voor de meeste simpele bass patches is overkill. Ik krijg inmiddels met software de sound die ik wil.

De conditie is 100% technisch in orde. Er is een klein hoekje van het hout af geschaafd (foto3). ik heb hem zo van de vorige eigenaar gekocht. USB en stroomkabel krijg je er uiteraard bij. Volgensmij heb ik de handleiding ook nog ergens liggen maar die moet ik nog even zoeken.

Alleen ophalen in Rotterdam! Verzoek om op te sturen ga ik helaas niet op in vanwege de grote en waarde.

Je kan me altijd een berichtje sturen voor vragen.

Vaste prijs 900 euro
 

Attachments

  • Moog 2.jpeg
    Moog 2.jpeg
    54,8 KB · Bekeken: 129
  • Moog 3.jpeg
    Moog 3.jpeg
    60,8 KB · Bekeken: 98
  • Moog 1.jpeg
    Moog 1.jpeg
    71,8 KB · Bekeken: 109
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top