• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Elka Synthex Rev.2 midi with original stand and extras

eazynoize

Ingeburgerd
Lid sinds
2 februari 2015
Berichten
63
Hallo allemaal, ik verkoop mijn Elka Synthex Rev.2 midi met (nieuwe oude voorraad) externe midi-box, originele poten, achterpaneel, originele handleiding, koffer en extra's.
De synthesizer en alle extra's zijn in zeer goede staat zoals te zien is op de bijgevoegde foto's en op verzoek zijn alle potten en knoppen schoongemaakt en gesmeerd, niemand craqueleert, het voorpaneel en alle metalen onderdelen zijn in zeer goede cosmetische staat, absoluut geen roest, alleen zeer lichte gebruikssporen, de houten zijpanelen hebben geen deukjes, alleen een paar hele kleine vegen ... niets voor de 40 jaar van leven ... De toetsen en alle knoppen hebben de originele witte kleur behouden , het ruikt zelf niet en zelfs na uren werken, de laatste decennia in mijn rookvrije studio / collectie gestaan.
De Synthex wordt geleverd met originele standaard (poten en achterpaneel, geen roest op de verchroomde delen), houten koffer, pedaal, oorspronkelijk had het een handgemaakte midi interface, ik heb een nieuwe oude voorraad originele midi breakout interface toegevoegd; Originele handleiding, een soort handgeschreven handleiding en Italiaanse kopieën van onderhoudshandleidingen, geladen originele presets.
5 dagen geleden opgehaald, volledig onderhouden door mijn monteur, heeft gewerkt bij Elka en heeft nog originele onderdelen, leverde me de Nos midi box, kan zijn contacten aan een eventuele toekomstige eigenaar geven voor elke vorm van assistentie.
Niet veel tijd om alle synths te gebruiken en het is tijd om iemand anders het meer te laten gebruiken dan ik ...
Op verzoek foto's of video's van de synth met elke bediening werkend.
PM me voor elke vraag of betalingsmethode, zou liever lokaal worden opgehaald in Italië, sowieso geen probleem om het wereldwijd te verzenden, ik heb altijd zonder problemen synthexen en vele andere synthesizers over de hele wereld verzonden, kan referenties van andere eerdere kopers leveren .
Het minimumaanbod dat ik accepteer is 9000 €, die de synth volgt ... en de synthex-markt weet dat de afgelopen jaren voor meer dan 10000 € zijn verkocht zonder zoveel extra's ... en ik moet zeggen dat het niet onmogelijk is, maar niet zo gemakkelijk om er een te vinden in deze verzamelstaat en met alle originele onderdelen.

Sorry voor de vertaling van google.
 

Attachments

  • image_139110.jpg
    image_139110.jpg
    106,3 KB · Bekeken: 184
  • image_139104.jpg
    image_139104.jpg
    125,1 KB · Bekeken: 167
  • image_139107.jpg
    image_139107.jpg
    165,1 KB · Bekeken: 181
  • image_139108.jpg
    image_139108.jpg
    178,3 KB · Bekeken: 179
  • image_139109.jpg
    image_139109.jpg
    114 KB · Bekeken: 152
  • image_139111.jpg
    image_139111.jpg
    106,1 KB · Bekeken: 164
  • image_139112.jpg
    image_139112.jpg
    113,8 KB · Bekeken: 163
  • 73-B74599-AEA8-41-B8-B320-63-FA58-EF0-DE4.jpg
    73-B74599-AEA8-41-B8-B320-63-FA58-EF0-DE4.jpg
    101,6 KB · Bekeken: 177
Last edited by a moderator:
Back
Top