Komplete 13 (select, ultimate, etc.) komt er aan

ja, idd, ik heb -maar dat staat hier al- Komplete 11 Ultimate + Komplete 13, tezamen is dat een mooie kollektie.
het enige wat Komplete 14 voor mij zou geven; is Kontakt 7.... maar er is weinig over duidelik, er staat; Hi-Dpi browser, voor libraries, leuk, maar ik wil schaalbare interface voor Kontakt zelf, zal wel, net als Guitar Rig 6, zijn, dan wordt ie eindelik bruikbaar voor mij... alles was altijd zo klein en onoverzichtelik....
als sampler is ie erg goed, om zelfs samples te bewerken/gebruiken, etc.

maar je krijgt ook een stapel PA plugins, die ik al heb... en Ozone standard... Ozone werkt voor mij niet...

nou ja, een Komplete 14 update 2e hands ooit, of 15, als die meer geeft....
 
Zo zit ik er ook in, te weinig nieuws en ik heb 12 eigenlijk ook nog niet uit.
Ik vind het eerlijk gezegd ook niet zo sympathiek. Dan zeggen ze vol bravoure 18 SYNTHESIZERS op hun verkooppagina. Maar daar zitten dingen tussen die qua interface echt niet meer kunnen. Neem dat dan onder handen! Of gooi er 10 in de bundel die helemaal up-to-date zijn voor 2023.

Iedereen wil altijd meer, meer, meer. Maar de kwaliteitseisen mogen op sommige punten soms best wat hoger. Of ze zijn gewoon ingehaald, dat kan ook. Maar dan houd je alleen marketing-blabla over.
 
Ik heb Ultimate CE 13 en voor mij is behalve Kontakt 7 niet veel interessants toegevoegd in 14.
Als ouwe rot maakte ik sowieso al geen gebruik van alle hip-hop /trance en weet ik veel wat nog meer stuff.
En als gitarist/bassist ook niet van welke gitaar vst dan ook. De bassen dan weer wel- soms....
En 499,- update is gewoon te hoog nu mijn energiekosten variabel zijn geworden ;)
 
Ik sla wederom over (voor de 14e keer)
Ik vind deze reactie stiekem gewoon heel erg grappig, niet dat iemand iets aan mijn mening heeft, maar toch... :dubbel:
Ik ben nog niet zo lang geleden overgestapt op 13 UCE (aanbieding). De enige interessante update is Kontakt 7 maar als ik zie hoe weinig instrumenten nu echt specifiek voor Kontakt 6 zijn... denk ik dat ik nog wel even kant wachten met Kontakt 7.
 
Back
Top