• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

ATC-Xi / Leploop v2 / FMR RNC / MBase / MBrane / TB-3 / Impact / Beatstep pro

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Steve2k

Ingeburgerd
Lid sinds
8 januari 2013
Berichten
79
Locatie
DH
Te koop:

ATC-Xi (quad filter) - €650
Met veel plezier gebruikt, tot het frontpanel het opeens niet meer deed, ik heb toen de VST/AU plugin van Studio Electronics gekocht voor de ATC-Xi, waarmee deze via Ableton & midi CC te besturen is, echter is het me niet gelukt ‘m aan de praat te krijgen met de midi-plugin. Ik heb er de tijd niet voor om me er verder in te verdiepen en daarom gaat ‘ie in de verkoop. Studio Electronics plugin heb ik gekocht voor 49 euro en krijg je erbij incl. licentie nummer.
VST/standalone editor plugin (t.w.v 49 euro, krijg je er bij) check website Studio Electronics voor meer info.
Geprinte handleiding + originele doos.

Leploop V2 - €500
Analoge synthesizer, sequencer en drummachine.
Volop toffe bak met midi + CV in/outs!

Beatstep pro - €150
Witte uitvoering, lichte optische gebruikssporen, inclusief adapter, handleiding en originele doos.

FMR RNC stereo compressor - €150
Inclusief adapter en handleiding.

Roland TB-3 - €150
Inclusief adapter.

Jomox MBase 11 - €100
Analog Bassdrum Module
inclusief adapter, handleiding en doos

Jomox MBrane 1_1 - €150
Analog Membrane Modeling Module
inclusief adapter, handleiding en doos
Of als setje met de Mbase te koop voor €220

Drumbrute Impact - €220
Enkele keer gebruikt, ziet er puntgaaf uit.
inclusief adapter en originele doos.

Foto's op aanvraag, op te halen en te testen in den Haag.
 
Leploop = verkocht
Beatstep = verkocht
FMR RNC = verkocht
Drumbrute = verkocht

Enkel TB-3 nog te koop!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top