• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Akai s3000XL / Yamaha A4000 samplers

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

afdeling9

van EBM tot gabber
Lid sinds
7 februari 2019
Berichten
43
Locatie
Diemen
Hallo,

Bij deze te koop aangeboden:

Akai S3000XL
maxed out memory (32mb) + 8 outputs + lading floppies + gloednieuwe backlight (+/-2u gebruikt), incl stroomkabel. €160

Yamaha A4000
voorzien van interne HDD en zip drive en (volgens mij) is het ram geheugen ook uitgebreid, moet m ff open schroeven om zeker te zijn. zip drive heb ik zelf nooit gebruikt, incl stroomkabel. Scherm en encoders werken nog prima. €175

IMG_20200405_120044.jpg


Op te halen/proberen/horen/testen in Diemen, verzenden ook mogelijk. Gaan weg ivm uitdunning collectie apparatuur / aanschaf akai s5000.
 
RAM geheugen geeft ie ergens aan met kleine letters op het display . 128mb is max. ;)
 
RAM geheugen geeft ie ergens aan met kleine cijfers op het display.
A4000 :D
 
Ik heb het ff gechecked voor jou;
na opstarten F1(Play-Program)
Free memory: 657 / 131070 kB (=128mb)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top