• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: Korg X5D, Klark Teknik DN540, Strymon DIG, EV RE-20, AA CM414, CAD M179

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Musicfreak1988

Stamgast
Lid sinds
9 oktober 2003
Berichten
153
Locatie
Antwerpen
Wegens vrije tijd ben ik beginnen rommelen en bied ik het volgende te koop aan. Al het materiaal staat in de buurt van Antwerpen. Verzenden binnen BE kost 6 euro voor de kleine items. Naar NL kost het 10,50 euro. Voor de grotere items (X5D, DN540) moet ik het checken.


Korg X5D in perfecte werkende staat. De adapter is niet origineel, maar doet wat hij moet doen.

275 euro.

Klark Teknik DN540. 4-kanaals compressor voor live of in de studio. Topmateriaal!

500 euro.

Strymon DIG in perfecte staat, met originele verpakking en alle toebehoren. Dit pedaaltje accepteert een stereo-in indien gewenst, maar kan ook mono geschakeld worden. Ideaal dus voor synths.

250 euro.

Electro Voice RE-20. Klassieke dynamische mic voor live of in de studio. Werkt perfect. Met hardcase van EV.

325 euro.

Advanced Audio CM414. Top condensator. Kloon van de AKG C414. Met shock mount, koffertje.

300 euro.

CAD M179. Alleskunner, all-roundcondensatormicrofoon. Met koffertje en shock mount. Gradueel verstelbaar (van cardio tot omni).

175 euro.


Op de foto's hieronder zien jullie ook nog ander materiaal te koop staan. Dat is momenteel nog te koop, maar is niet echt synth-minded, dus liet ik het uit de advertentie. Je mag echter wel contact opnemen als je toch interesse zou hebben in één van deze items.

https://imgur.com/a/qp8HKbA
 
Korg MS-20, Korg X5D, CM414, RE-20 zijn weg!

Prijsdalingen voor de andere items:
M179: 150 euro
DN540: 450 euro
DIG: 225 euro
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top