nieuw! extra romig, met toegevoegde fetaminen

ernest@303.nu

Stamgast
Lid sinds
23 juni 2002
Berichten
213
Locatie
Neanderland
nieuw! : ikke

- veel analoge zooi, iets minder digitale apparataajes, creamware + softsynths, faderboxen, vanallesennogwat, etc, enz

- altijd leuk: live optreden @ vage tekno feestjes!

- studio: techo, IDM, experimenteel, bandjes afmixen

- bezig met vanalles

- veel te warm in de zomer, al die apparaatjes

- stroom is duur

- de groeten

= ernest@3:peukie: 3.nu
 
ok welkom
 
dank!

effe m'n setup voor zover relevant, xie dat iedereen dat hier meedeelt:

Korg MS10, MS20, SQ10, Poly61
Roland: SH101, MC202, TR808, Juno6, Juno106, PC200. A880 (8ch patchbay/merger)
Akai VX600 (100% analoge klankopwekking incl analoge FM, met digitale interface en presets, vet ding!!!)
Doepfer Drehbank
Peavey PC-1600
Syntecno TeeBee
Yamaha QY70, Clavinova digital piano
E-mu ESi32 Turbo
Digitech StudioQuad v2
Boss SE-50
Crumar DS2
Tascam M2516 8 bus console
diverse kleine effecten
Behringer 2642 mixer, compressor
Spirit Absolute 2 monitors, Philips 541-MFB active speakers
Creamware Pulsar 2 met ongeveer alle synths, samplers en effecten uit de CW-shop en alle free stuff
PIV-1.7/1gig + diverse kleinere pc's met softsynths
Ik heb het gevoel dat ik nog wat vergeet, maar U get the picture :)

ernest@3:peukie: 3.nu
 
snel antwoord zeg, tis druk hier!

anyway de DS-2 is inderdaad wel een erg bizar ding, gratis gevonden 'langs de weg' (de glimmende kreet 'CRUMAR' op de originele flightcase deed al snel een belletje rinkelen:) )
Volgens de eigenaar was ie kapot, maar na vervanging van de zekering deed ie het weer..... tot na een paar uur de voeding doorfikte. Inmiddels nieuwe voeding erin maar het polyfone gedeelte vervormt nu..... :(
Anyway, de sounds zijn extreem vet, freaky LFO's, audio-in, 2 filter-secties.... wil hem geschikt maken voor CV-gate, als iemand een service-manual heeft????

O ja aan software gebruik ik Logic, Ableton Live en diverse kleine utilities

[edit]service manual inmiddels gevonden en besteld[/edit]
 
Laatst gewijzigd:
En met 1 van de spaarzaam vindbaarste service manuals :(
Maar ik zoek stug door....

Maar ja van dat storinggevoelige geloof ik best, de italiaanse slag is in het binnenwerk schrijnend zichtbaar 8>

Het sputnik-knoppen-paneel klapt als een soort van motorkap met scharniertjes open naar boven, waarmee het binnenwerk (alle electronica op gigantische verwisselbare voice-boards in ISA-achtige multi-connectors) bloot komt te liggen. Erg merkwaardige ervaring!:okdan:

De bouw van de geintegreerde flightcase doet vermoeden dat DAAR in ieder geval niet snel iets mee zal gebeuren :)
 
Laatst gewijzigd:
Hoi Ernest,
Heb jij wel eens samen met Pieter muziek gemaak in Tilburg? Bij WirWar feestjes...?
Ik meen de korgsetup te herkennen.....
In ieder geval speel vlezieah!
Hoi
 
leuk, een echte SpainTrotter!!! :p

Ken ik jou ook?

Tilburg een paar keer ja, in 013, Sting, en nog een keer Bilturg ergens geloof ik (waarom herinner ik het me vaak zo slecht?:biertje: )

anyway tijdje niet live gestampt door ongelukje met been, maar eerst volgende gelegenheid ben ik weer van de party! (schien za'da al)

zie je!
 
Back
Top