• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Aangeboden Drumsynth/sequencer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Jena_mu6

Ouwe rot
Lid sinds
27 februari 2002
Berichten
3.528
Locatie
Rotterdam
Aangeboden:
Yamaha RY30 drumcomputer/sequencer.
Met extra geluiden kaart.

Alle sounds zijn te editen, filteren, reverse, envelope, pitch, layers enz. Heeft twee contollers.

Ideaal voor experimentele beats, tikies Autechre shit.

Klinkt heel warm en vol.

Is ook te gebruiken als sequencer voor andere apparatuur, handig voor live.

175 euro's of ruilen voor iets leuks.
 
lijkt me leuk apparaat uit begin jaren 90?, misschien ben ik geinteresseerd. Ik heb het een beetje gehad met drumbeats en percussion op de compu te maken. Ben er gewoon erg amateur in. ff gesurft en kwam heel veel goede reacties tegen over deze Yamaha bak. Alles midi aanstuurbaar, veel geluiden en misschien wel 1 van de beste digitale drumcomputers. Misschien is zo'n klassiek hardwarebakkie wel iets voor mij.

Is ie easy to use en geschikt voor techno? Weet iemand nog meer te vertellen over de RY30 (Nick Nova)?
 
Hi J-run,

het is een heel vet bakkie en helemaal niet moeilijk te bedienen. Sommige mensen vinden het niets, maar dat ligt aan de moeite die je neemt met het apparaat.

Als je er wat tijd insteekt kun je echt retestrakke beats maken met echte originele sounds(die je dus helemaal zelf kunt maken)
Hij krijgt niet voor niets een 4,6 uit 5 op sonicstate.

Eigenlijk wil ik hem liever niet wegdoen, maar ik heb geld nodig.

O aj er zit dus een Percussie kaart bij.
 
Effe mee gespeeld, vette bak.

Met dat pitchwheel kan je heel gekke dingen doen, kan je vanalles realtime laten moduleren (filter, pitch...) Sounds zijn zeker vet, ik denk dat het een breed inzetbare bak is, maar je wel wat tijd in moet steken.
 
Ik ga toch maar ff doorsparen voor een Virus C, want om weer zoveel geld uit te geven alleen voor wat meer extern gemak met drums vind ik eigenlijk weer teveel van het goeie. Mijn budget is namelijk niet groot. (Ben vandaag 18 geworden :kroon: en ik werk nog niet echt)
 
Ik ben ook wel geinteresseerd in dat bakkie..... zo blijft ie dan toch een beetje in de familie nietwaar....8)

Zit alles erbij, handleidingen, adapter, etc etc.... en hoe is de staat van het beestje, werkt alles nog en zo????

Wat kan die percussie kaart allemaal??

Ik heb ook gehoord dat er ooit twee dance kaarten te krijgen zijn bij dit bakkie die door Gota (die van Bomb the Bass en Massive) ontwikkeld zijn..... met goed bass klanken erop..... maar niemand weet eigenlijk of die ooit gereleased zijn..... (of iemand in het forum weet het wel??????)

Ik hoor het wel.....

Thnx

Cubik Planet
 
Yo cubic,

handleiding zit er niet bij, maar kan van het internet worden geplukt. Daarbij komt dat het apparaat vrij simple werkt.

Alles werkt nog perfect.

Die percussie kaart geeft je een aantal nieuwe basis samples en beats. Zijn best wel lekker latin sounds enzo........maar het elukste op deze bak blijft zelf sounds maken.

Dat van die kaarten klopt, die zijn inderdaad uitgebracht, maar die twee die jij noemt zijn vrij zeldzaam.
 
Hey ben ik weer.... nog ff wat onderzoek gedaan.....wel een leuk bakkie .... je hebt hem ook op Marktplaats staan zie ik...... ;)

Nou zie ik dat er nog een RY-30 aangeboden word op Marktplaats.... en daar zit wel die Dance card bij..... en zoals je al zei die is errug zeldzaam.....dus zeker ook een interessante aanbieding.....moeilijk moeilijk moeilijk.....

Weten we trouwens of die Dance kaart wel de moeite waard is....??

Ik denk overigens niet dat ik de sequencer functie nodig heb... gaat mij om de klanken.....

Ik heb die gozer gemaild of hij die RY-30 nog heeft.... dus ff afwachten.... wordt vervolgd..... je hoort nog van moi!!!

Cubik Planet
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top