Mackie HR624

Status
Please reply by conversation.

seiko

Unprofessional Abuser
Lid sinds
27 juli 2004
Berichten
1.498
Locatie
Antwerpen
Mackie HR624 gevraagd ... misschien wil iemand die deze heeft upgraden naar HR824 ?
 
HR624

HR624

Hoi Seiko,

Ik zit er inderdaad over te twijfelen om mijn HR 624's te upgraden naar de HR824's, al zijn die dan wel iets minder fantastisch dan de 624. Zit in Amsterdam, dus da's wel een eindje weg. Bij eventuele interesse kun je misschien laten weten wat je voor mijn set over hebt. Monitors zijn in nieuwstaat, met originele doos, handleiding, stroomkabels. Zijn iets meer dan een jaar oud meen ik.

groet,
Pieter
conso
 
Hi,

Amsterdam is geen enkel probleem.
Ik ben eigenlijk van plan om ze nieuw in Keulen te gaan halen; maar Amsterdam is zelfs leuker en gemakkelijker.
Ik ga (ging?) ze bij Musicstorekoeln halen waar ze momenteel 500 Euro het stuk kosten; zeer scherpe prijs wel; vandaar mijn interesse momenteel, maar tweedehands mag ook van mij...
Ik ben bereid iets meer dan de helft van de nieuwprijs te betalen (600 Euro).
Misschien regelen we dat beter onderling.
Ik weet natuurlijk niet hoeveel je ze zelf betaalde, vermoedelijk veel meer dan de prijs die ik nu aanhaal...maar je moet begrijpen dat ikzelf enkel rekening hou met de huidige prijs en dat ik voor een paar honderd Euro verschil toch voor nieuwe zou kiezen.
Laat me weten wat je van het voorstel vindt.
BTW de HR824 kost bij Musicstorekoeln 749,0 Euro het stuk
 
PB-tje gestuurd.
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top